Stark och svettig

Det känns redan som en evighet sedan allt trist som hände i helgen. Mysko... Det är bra att man har förmågan att förtränga när det blir för jobbigt. För det måste väl vara det jag har gjort...eller är jag verkligen så här stark? Nä, det tror jag inte.


image129

(Det är faktiskt ganska likt mig....)


Idag har jag i alla fall varit så stark att jag trotsat min hjärtklappning, mina nervositetssvettningar och min skälvande röst och ringt upp en arbetsgivare vars utlysta jobb jag gärna vill ha. Det gick bra! Jag belönade mig själv med en rulle Marabou Choko Soft Toffee och en kram till hunden!

...tänk om jag äntligen skulle få ett riktigt jobb....

Kommentarer
Postat av: Tingeling

Äntligen hinner jag kommentera lite.
Jag är så ledsen att det inte gick vägen den här gången. Skickar dig många, värmande kramar. Och du är STENDUKTIG, tjejen - som ringde på jobbet du var intresserad av! När får du veta mer?
Tummar hålls!

2008-01-21 @ 19:07:26
URL: http://tingeling1.wordpress.com
Postat av: Garbo

Det var ett tag sen jag var här inne och ser att det inte funkade denna gång heller *kramar om*
Bra att ta nya tag,bara på det igen,än är det inte försent gumman :)

/Kram

2008-01-22 @ 08:43:45
URL: http://garbo.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0