Blödig på gränsen till skämsgränsen

Igår när jag satt i väntrummet hos veterinären med katten som kissade blod tidigare på dagen (som fö redan verkar mycket bättre efter en spruta cortison och antibiotika!) så hörde jag när en man planerade avlivning och begravning av sitt djur. Gråten trängde sig genast fram i mina ögon som en vattenläcka omöjlig att stoppa! Pinsamt... Vad skulle folk tro?! Att jag var så orolig för min katts urinsten att jag satt och tjöt? Hoppas att de såg att jag var gravid och fattade att jag inte var av mina sinnes fula bruk när det gäller att avgöra lämpligheten i att gråta i olika situationer.,.

Kommentarer
Postat av: bonnie

börja känna av tårarna då läst om en kvinna vars barn dött i magen i vecka 32, kom väl lite för nära. Sen försöka de aldrig mer utan fick två adoptivbarn istället...så sluta ju bra. men känslan måst bara vara för hemsk.

2008-07-28 @ 15:08:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0