7 ägg

En sådär utdelning tycker jag nog... Orkar inte känna mig missnöjd, huvudsaken är ju att de klarar sig framöver.

Själva äggplocket gick som en dans! Jag kände mig inte alls lullig av stesoliden så jag befarade det värsta i smärtväg. Väl inne i OP-salen fick jag först en dos medicin mot illamående i armen (efter att jag berätta hur illa jag mådde efteråt sist) och sen den vanliga smärtstillande. Tandläkarbedövningen kändes ganska ordentligt liksom tidigare gånger, men sen var resten inte så farligt - även om det nog egentligen gjorde mer ont denna gången än sist så var jag betydligt mer avslappnad och visste ju exakt vad jag hade att vänta mig. Kan inte förklara det riktigt men det var inte lika farligt som sist. Detta trots att Leif hade svårt att komma in i en av äggblåsorna, den smet undan hela tiden, så han fick försöka 5-6 gånger. Jag såg även allt som hände på skärmen klart och tydligt denna gången. Det var ju riktigt häftigt!

 I efterhand fick jag veta att jag fått betydligt mindre smärtstillande denna gången. Ändå upplevde jag det hela som mindre obehagligt denna gången. Mysko..

Efteråt kände jag mig oförskämt pigg! Eller pigg och pigg, men i jämförelse med gångerna tidigare så... Gissa vad vi gjorde....

image152


...gick på stan och letade efter knoppar till de nya garderoberna!!! Hahaha! Och jag som var så förbannad igår bara av att sambon hade tänkt tanken att jag skulle kunna göra det!!

Tröttheten kom i bilen hem och sen har jag sovit sen dess..

Hej hej!

Kommentarer
Postat av: bonnie

Det var inte alls dåligt resultat, tvärtom. Skitbra!

2008-03-15 @ 08:41:07
Postat av: Moooi

Toppen tycker jag också. Jag tror på att lagom många ger bättre kvalitet. Håller nu tummarna för befruktning och delning. Kram

2008-03-15 @ 08:47:21
URL: http://livetdel2.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0