Det svåraste är nog att komma på en bra rubrik

Ville bara flika in med att jag är tacksam för alla gulliga peppningar efter de senaste inläggen. Nu har äntligen ljusningen börjat komma efter en lång period av deppighet och icke-livslust. Mörkret varade längre denna gång än det brukar...och var nog lite mörkare också.. Så är det ibland med mig och det viktigaste är då att komma ihåg att det kommer att ljusna igen. Det gör det alltid.

Bild på ljusning:
image148


Jag har inte känt något alls fysiskt av Gonal F-stimuleringen hittills. Tills nu då det börjar ömma liiite på höger sida. Känns tryggt. Man vill känna att det händer något..

Imorgon är det VUL och mätning/räkning av äggblåsor i Malmö. Sen tänker jag åka över till Köpenhamn med kompis Per trots att jag verkligen inte har råd. (Han sa att han kanske skulle bjuda mig - det berodde på hur mycket han vann på internet-poker i helgen. Han är också arbetslös arkeolog....)

Hej hopp!

Nu kommer snart alla föräldrar och svärföräldrar hit och ska hjälpa oss med en del renoveringsgrejer som vi inte klarar själva!

Kommentarer
Postat av: Stoppsladd

Så skönt att ljuset börjar komma närmare för dig! Imorgon besöker vi också RMC, och precis som dig känner jag inget i magen av gonalen. Blir ju nästan nervös att det inte funkat.. Hemska tanke.

2008-03-09 @ 12:08:16
Postat av: bonnie

ska försöka komma ihåg det de dar det är svart som natten...

2008-03-09 @ 16:13:24
Postat av: Åsa

Visst är rubriken svårast!
Skönt att det känns lite ljusare. Hoppas du kom iväg till Köpenhamn och att du fick superkul!

2008-03-10 @ 17:34:34
URL: http://asaomivf.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0