NEEEEEJ............

Det blir inget med New York.............

Tydligen var det så att man inte kunde boka vilka flygresor som helst på de där flygpoängen, utan bara t ex när det finns många platser kvar på ett flyg (det lär ju aldrig hända till New York). Det hade svärföräldrarna glömt att berätta.....

Jag är oerhört besviken och känner mig väldigt snuvad på konfekten!

Varför kunde de inte tala om det från början....? Varför kunde de inte varna oss för det när vi sa att vi ville åka till New York...?

Kommentarer
Postat av: Moooi

Oh nej vad trist! Det finns en funktion på SAS där man kan söka efter lediga bonusplatser, platsprognos (det var SAS va?). Skulle dock tro att NY är riktigt svårt att hitta plats till. Om du kan få inloggning från svärföäldrarna kan du söka själv. Pröva med massor med olika datum. Du hittar funktionen under Min profil > mina Eurobonussidor > Platsprognos. Eller också kanske det är bättre att ringa så får SAS söka. Det kanske ni redan har gjort förstås kom jag på nu...

Eller också får svärföäldrarna bjuda er på resan nu när de nästan har lovat! Tycker inte jag vore mer än rätt :-)

Håller tummarna hela helgen, inte för NY resa utan för provresultatet!

2008-03-29 @ 09:40:52
URL: http://livetdel2.blogspot.com/
Postat av: Fibula

Jag håller med dig lite faktiskt om att de borde bjuda oss på resan! Det verkar som om svärfar redan kände till det där med att man kunde söka på lediga bonusplaster, sambon la just på telefonluren efter ett samtal med honom där han meddelande att det inte fanns några resor till vare sig NYC, Washington, Chicago, Los Angeles eller några andra ställen på de datumen som vi kan åka.. Men VARFÖR sa han inte detta från början...?! Jag är fortfarande ilsken och jättebesviken!

Tack för hållna tummar =)

2008-03-29 @ 10:09:05
URL: http://minprovrorsbefruktning.blogg.se/
Postat av: gogetlife

Att få åka på bonusresor med kort varsel fungerar tyvärr nästan aldrig - om man tex inte åker till Riga eller nåt annat som ingen vill åka till...

MEN ni kanske akn panera in en resa med de där bonuspoängen till hösten? man kan resa och vara gravid :) och så har ni något att se fram emot när sommaren är slut - för hösten brukar ju vara låååååång.... för det som är bra med bonusresor annars är att man kan boka av dem lätt utan kostnad - så man kan boka in och sedan ångra sig :)

lycka till med testet!!!

2008-03-29 @ 11:41:55
URL: http://gogetlife.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0