Ok. Nu är jag förbannad igen.

På min sambo så klart. Han kläckte just ur sig en idiotisk och egoistisk sak som är typiskt honom.

"Du, när vi ändå är i Malmö imorgon, och om du orkar så..." Där avbröt jag honom, gav honom den frågande/skeptiska blicken och bad honom tänka efter om han verkligen ville ställa frågan. Han fortsatte "Jag sa om du orkar..." i en förnärmad ton "...så kanske vi kunde kolla efter handtag och knoppar till de nya garderoberna". Jag frågade honom om han mindes hur jag mått efter de tidigare två äggplocken. Det gjorde han och sa ännu en gång, än mer irriterad "Jag sa om du orkar!".

Detta kommer dessutom från en som inte ens klarar av att vara i samma rum som ett äggplock sker.....

Att ens ställa frågan..............................

Att ens tänka tanken.........................................................

Kommentarer
Postat av: Kaica

Håller tummarna för er imorgon!! Kramar, Kaica

2008-03-13 @ 18:01:43
URL: http://kaica.wordpress.com
Postat av: Stoppsladd

Jag hade nog gett min sambo en lusing om han inte klarar av att vara i samma rum, men tror att jag kanske vill lomma rundor i en handtagsaffär en timme senare.
;-)

2008-03-13 @ 18:52:44
Postat av: Katja

haha... oj va jag känner me dig..
e mitt i mitt andra ivf försök just nu - hade äggplock i tisdags!!! så uppmuntrande att läsa din blogg... Lycka Till!!!!

2008-03-13 @ 19:32:39
Postat av: Moooi

Ville bara säga lycka till! Jag har ju inte så mycket att komma med när det gäller sambor.. ;-)

2008-03-13 @ 20:45:56
URL: http://livetdel2.blogspot.com/
Postat av: Songbird

Lycka till imorgon! Jag hade äggplock idag. Min första gång, det var inte så farligt som jag befarat. Skönt att det är över i alla fall. Jag kan säga att shoppa handtag hade nog inte jag orkat med...Det kommer att gå bra imorgon!

Kram

2008-03-13 @ 20:46:17
Postat av: Fibula

Tack ni gulliga för alla lycka till :)

2008-03-13 @ 23:29:22
URL: http://minprovrorsbefruktning.blogg.se/
Postat av: Stoppsladd

Hoppas allt gått bra idag!! :-)

2008-03-14 @ 15:58:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0