Ruvardag 3

Mådde smått illa i förmiddags när jag var på "anställningsintervju" på den där skolan. Mådde illa för första gången på ruvardag 3 även förra gången. Det är sannolikt crinonet för min kropp vet ju inte ens om att jag har ett embryo i sig ännu. Inte förräns det fäster...





Det där jobbet verkar förresten hur läskigt som helst. Jobbet innebär att man ska förestå ett fritids helt på egen hand under hela dagarna. Fritidset ligger i källaren på en skola med drygt 400 elever i årskurs 6-9 och eleverna kommer dit på raster och håltimmar. Hur ska jag med min brist på auktoritet gentemot tonåringar klara det....? Jag är livrädd och det sa jag till rektorn. Hade det bara varit en till anställd (helst en som redan känner ungarna) så hade dte varit en helt annat femma! Får se hur det blir... Jag kan ju inte tacka nej för då stänger de ju av mig från a-kassan. Men rektorn är ju dum om han anställer mig!

Kommentarer
Postat av: Emeliie

Hoppas allt går bra med din provrörsbefruktning!

2008-03-18 @ 20:44:13
URL: http://www.emeliiepettersson.blogg.se
Postat av: VintageRetroPrinsessa

Hoppas ägget fäsetr och att ni får en baby ;)

Önskar er all lycka.

Mvh Jessica med lilla Bambi

2008-03-18 @ 20:53:38
URL: http://www.bambii.blogg.se
Postat av: Fibula

Jag funderar lite..........

Det är ganska många som kommenterar på min blogg som inte alls själva är inne i IVF-karusellen. Hur hittar ni hit? Varför tittar ni in när ni ser vad det handlar om? Tittar ni tillbaka fler gånger? Jag menar inte ALLS att ni inte är välkomna men hur spännande kan det vara att läsa om IVF egentligen? Vi IVF-systrar är ju totalt insnöade på ämnet och pratar i förkortningar som ingen annan vet innebörden av: IVF, ICSI, ÄP, ET etc

Bara undrar.....:)

2008-03-19 @ 10:12:23
URL: http://minprovrorsbefruktning.blogg.se/
Postat av: Kaica

Å här kommer en insnöad IVF-medsyster inramlandes. ;)

Jag tror det kommer att gå superbra med kidsen. De flesta är ju snälla. När jag var arbetslös fick jag jobba en heldag med klass 4,5 och 6 i engelska. Jag är en sopa på engelska och har typ noll auktoritet, men det gick jättebra. Jag vet inte var jag fick mina krafter ifrån, men rätt vad det var så hade jag slängt ut några "busar" som hade kommit in olovligen på min lektion. Här kommer ett gäng peppkramar!!

2008-03-26 @ 23:53:43
URL: http://kaica.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0