Att sova eller att inte sova

Jag har sedan några veckor tillbaka vaknat strax efter kl 05.00 varje morgon. Prick. Utan att någon klocka är satt. Jag bara vaknar. Jag ligger sen vaken i en dryg timme, äter ett par bananer för att inte må illa och läser en stund innan jag somnar om för att vakna igen till klockan ca en halvtimme senare. Detta har jag vant mig vid och det påverkar inte min dag negativt.

Inatt beslutade sig min hjärna för att det var en bra idé att vakna kl 3! Jag åt mina bananer, låg och läste i ett par, tre timmar och lyckades sedan somna om en halvtimme eller så innan klockan ringde.......

Var ska detta sluta..? Tycker inte min hjärna att jag behöver sömn längre...?
..............................................................

Enligt VULet nedan går jag förresten in i vecka 12 idag. Enligt ÄP-dag gör jag det imorgon. Jag vet inte hur jag ska räkna längre...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0