Trött (oj, vad många gånger jag har använt det ordet i en rubrik......)

Vi har fortfarande inte fått ordning på värmepumpen. Reparatören var här igår och bytte givaren, luftade systemet och tömde ytterligare ett filter som vi inte visste fanns (!!). Inget hjälpte. Han ska därför komma tillbaka i slutet av veckan och fräta rent rören från järn-, kalk- och manganbeläggningar med något sannolikt miljöfarligt medel. Hjälper inte det heller så är det pumpen i marken som är paj. Då blir det riktigt dyrt. Jag hoppas vid Gudarna att försäkringen täcker detta........

För att muntra upp stämningen känner jag att jag måste infoga en skojig bild, det var länge sen! Det blir en favorit i repris; felstavningar kan vara SÅ roliga ibland! Bilden visar en av de som röstade på den nuvarande amerikanska presidenten........


image180

Idag ska jag åka till en plantskola tillsammans med min kära mamma. Jag ska INTE handla något! Skäll på mig om jag kommer hem med något!

Mår för övrigt mer illa igen efter en period av nästan inget spyande. Det blir man också trött av.. Vecka 10 + 5 idag.

Kommentarer
Postat av: lillaknyttet

*skrattar* De hade varit så mycket trovärdigare om de kunnat stava till "morons"...

Hoppas ni får ordning på pannan utan att det blir för dyrt.

2008-05-14 @ 19:10:01
URL: http://lillaknyttet.wordpress.com/
Postat av: Fibula

Ja, och särskilt kul är det när han har skrivit "get a brain" innan den dråpliga felstavningen... =D

2008-05-15 @ 07:34:22
URL: http://minprovrorsbefruktning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0