Timbuktu igår

Igår gick jag på konsert. Jag tänkte att det är lika bra att passa på innan "livet tar slut". Nej, nu överdriver jag, men innan livet förändras i sina grundvalar i alla fall..

Det gick hur bra som helst med magen i vädret...till en början i alla fall. Mot slutet av spelningen började däremot Tjorven protestera ganska kraftigt. Hon sparkade och boxades så att det gjorde ont och kraftiga sammandragnigar tvingade mig att luta mig framåt för att stå ut. Men jag var kvar hela spelningen som f.ö. var alldeles lysande! Jag gillar Timbuktu och jag gillar Damn!

Idag har jag varit totalt utslagen.. Jag var tvungen att gå upp vid halv 8 eftersom en teletekniker skulle komma och installera bredbandet (som jag är SÅ lycklig över att vi fått nu!! Däremot får jag inte bredbandstelefonin att funka.... Det får jag ta tag i i morgon) men sedan dess har jag sovit/degat framför teven tills nu!! Sammandragningarna har fortsatt att lysa med sin frånvaro och Tjorven har bara gett sig till känna en och annan gång. Jag som skulle måla Tjorvens byrå färdigt idag... Tjorven får kanske nöja sig med en helvit byrå... Målad med häftgrund och inte ens med riktig färg.. Stackars Tjorven.

Imorgon är det UL i Karlshamn för koll av fostervattensmängd. Mamma följer med som chaufför (jag får ju så ont i ryggen av att sitta och t ex köra bil för länge) och för att få sig en glimt att Tjorven innan hon tittar ut.

För övrigt känner jag mig fortfarande ofokuserad (stavas det med k eller med c..?) och grötig i huvudet. BB-väskan är inte packad och förlossningsbrevet är fortfarande inte utskrivet i sitt slutgiltiga skick.

Det var dagens rapport! Nu ska jag spela Back Gammon på nätet! Något som jag saknat mycket de senaste veckorna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0