Presenter

Vi (Tjorven) har numera så många bodys i storlekar som passar nu och ett par månader framåt att vi nästan inte kommer att behöva tvätta... Jag köpte ett klädpaket med ministorlekar på Blocket, något enstaka nytt plagg och sen har presenter i form av fr a bodys trillat in från alla möjliga och omöjliga håll! Vi är naturligtvis väldigt tacksamma för alla presenter men det är bara FÖR MYCKET! Jag får någon slags dåligt samvete.

De flesta har snappat att vi inte är så förtjusta i pastellrosa pluttinutt i vår familj men i helgen fick vi bl a denna klänning:




Klänningen kommer aldrig att användas (om vi mot förmodan inte skulle bli bjudna på maskerad) och vad gör man då? Vilket sårar givaren minst? Att säga rakt ut att man inte gillar kläderna och gärna skulle vilja byta eller att glatt ta emot och aldrig använda det? Jag själv skulle definitivt föredra det senare men alla är nog inte som jag..

Kommentarer
Postat av: bonnie

Tyckt den va riktigt söt! Men sku säkert reagera likadant, låta hänga i skåp o ev. använda då givaren kommer på besök. Synd att int får mer i storlek 80, det lär man kuna använda länge. Det som har nu så har de så snabbt växt ur.

2009-01-19 @ 23:13:16
Postat av: bdmc

ja i början behövde man inte tänka speciellt mycket på att köpa kläder men sen vid strl 74 vänder det. sen måste man själv börja köpa kläder!!

2009-01-21 @ 22:01:21
Postat av: Garbo

Men den var hur söt som helst utan massa krås o krusiduller :)

Men smaken e olika som sagt...



/Kram

2009-01-22 @ 08:14:29
URL: http://garbo.webblogg.se/
Postat av: Tisalen

även jag tyckte att den var ok - klänningen alltså. jag har dock en del son hänger och ligger om aldrig kommer att användas...tyvärr...för som sagt...ibland är det gräsligt



näsfrida kan du köpa i hälsokosten eller på nätet. tex ontex.se

2009-01-26 @ 15:20:55
URL: http://tisalen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0