Framsteg!

Tjorven kan numera, om hon sitter i ett gynnsamt läge och har sin mors ansikte inom räckhåll, luta sig framåt och "pussa" sin mor på munnen på kommando: Pussa på munnen!

Vi har gjort en lek sedan hon var liten där jag talar om för henne i vilken del av ansiktet jag tänker pussa henne.

Ska jag pussa diiig påååå ... Munnen?!

Ska jag pussa diiig påååå ... Näsan?!
Ska jag pussa diiig påååå ... Kinden?!
Ska jag pussa diiig påååå ... Andra Kinden?!
etc

(Och så har jag fått svar från Semper igen men eftersom det åter är samma nonsens-ordbajseri så ser jag ingen anledning till att visa brevet här..)

Kommentarer
Postat av: Knasokalas

Vilken milstolpe! Det där med pussandet är ju väldigt prioriterat hos oss också!

2009-07-05 @ 16:36:28
URL: http://knasokalas.blogspot.com/
Postat av: Thibb

Pussisar är mysigast! Junior har pussats länge, eller det är mer som nån slags mouth-to-mouth version, men även om man är blöt i hela ansiktet efteråt så är man så varm i hjärtat att ansiktet nästan självtorkar... ;-))



Och puss-kommando är bra; vi gör det på dockorna, och han är lika generös med sina pussar där...

2009-07-06 @ 12:41:04
URL: http://ettnyttkapitel.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0