Jag kan inte komma på nån bra rubrik till detta

Jag kan bara inte sluta att tänka på det hemska som hände i Lyngby i Danmark i torsdags.... Det är så fruktansvärt att det bara är helt obegripligt.

Igår hörde jag dessutom att det var någon som hade sett flickan sitta där i bilen och tänkt anmäla det men när han/hon kom tillbaks så var flickan inte kvar i bilstolen och personen i fråga tog för givet att någon hade hämtat barnet. Men det var ingen som hade hämtat barnet utan hon hade kravlat sig ner på golvet där det var skugga och legat där nere och dött istället.. Det är så fruktansvärt....

Hur överlever man något sånt som förälder?

Det borde ha varit detta som stod på alla löpsedlar i fredags.

Kommentarer
Postat av: Dante

Det är så jävla fruktansvärt så man får ont i magen. Hade jag sett ett barn (eller djur) så hade jag aldrig vågat lämna det där. Kom det inte nån lag/förordning nyligen som gav en rätt att slå sönder en ruta för att rädda ett barn/djur?

2009-06-28 @ 22:00:16
URL: http://dante.bloggagratis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0