Sur

Hur kul är det när man vaknar kring 5 på morgonen och endast slumrar korta stunder fram till kl 8 samtidigt som man försöker tysta ett klarvaket barn för att hon inte ska väcka resten av familjen och när man sedan smyger in och lägger henne sött bredvid sambon vid halv 9 får till svar Jag ska bara sova tills klockan ringer. ................................

Inte så kul.

Tänk inte på mig. Jag har bara inte sovit en enda hel natt på över ett år nu (uppe och kissade stup i kvarten när man var gravid och uppe och ammar och byter bajsblöjor stup i kvarten nu).

Fler exempel på ojämlikt föräldrarskap kommer under dagen om jag inte blir på bättre humör innan dess.

Kommentarer
Postat av: Thibb

Jo, tjena, den här känner vi igen... A's ursäkt är att han 'inte hörde'. Jag tycker han ska gå på hörselkontroll för det kan inte vara bra att höra så dåligt... Det har varit en del högljudda diskussioner om detta (de har han hört iallafall)!! Vi kanske kan göra en tema-vecka av detta, eller till och med en hel månad, hahaha!



Hoppas dagen blir bättre! KRAM!

2009-05-30 @ 11:46:58
URL: http://ettnyttkapitel.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0